Asiakastietojen rikastaminen

Asiakastietojen rikastaminen

Rikasteet ovat henkilötasolla asiakastietokantaasi kiinnitettäviä lisätietoja, jotka auttavat sinua tuntemaan asiakkaasi paremmin ja palvelemaan heitä yksilöllisemmin. Rikasteet voivat kertoa esimerkiksi henkilön demografisista tiedoista tai käyttäytymisestä.

Tehokkaampaa markkinointia

Rikasteet auttavat asiakkaiden segmentoinnissa sekä asiakkuusmarkkinoinnin ja -viestinnän kohdentamisessa ja personoinnissa, jolloin viesti on tehokkaampi. Henkilökohtainen ja omaan elämäntilanteeseen sopiva viestintä parantaa asiakassuhteen ylläpitoa sekä ristiinmyyntiä nykyisille asiakkaillesi.

 Asiakastiedon rikastamisen edut 

  • Parempi asiakastuntemus
  • Parempi asiakaspalvelu
  • Ristiinmyyntimahdollisuuksien tunnistaminen
  • Tehokkaampaa markkinointiviestintää kohdennuksen ja personoinnin kautta

Tilaa uutiskirjeemme!